fbpx

Hatékony értekezlet, meeting kultúra

ProfileXT diagnózisra épített program

Programunk olyan vezetőknek szól, akik szeretnék saját maguk és csapatuk vagy projektjeik hatékonyságát növelni azáltal, hogy akkor, arról, azzal és annyi időben tartanak megbeszélést, amennyire a szervezetnek szüksége van a hatékony és eredményes működéshez, miközben a munkatársak motivációja és elégedettsége is nő.

Kiknek szól?

✔ Akik rendszeresen szerveznek vagy vezetnek meetingeket
✔ Akik úgy érzik, hogy túl sok időt töltenek értekezleteken
✔ Akik gyakran tapasztalják, hogy a meetingek nem hoznak konkrét eredményeket
✔ Akik kihívásként élik meg a meetingek strukturálását
✔ Akik jobban be szeretnék vonni a résztvevőket a megbeszélésekbe

Témák

✔ A hatékony megbeszélés elemeinek azonosítása
✔ Szervezés és felkészülés mérföldkövei: mit-miért-hogyan-mikor-kivel
✔ Mikor (miről) nem kell meetinget tartani?
✔ A levezetés sikertényezői és lehetséges buktatói: fókuszban az önismeret, a konfliktuskezelési és kommunikációs technikák
✔ Utánkövetés, azaz hogyan tovább a megbeszélés után: felelősök, határidők, következetesség
✔ Hogyan lesz ebből meeting kultúra?
✔ A résztvevők előtt álló megbeszélések konkrét tervének elkészítése

A hatékony meeting kultúra

Növeli a munkavállalói elkötelezettséget
Befolyásolja a szervezeti teljesítményt és versenyképességet
Segíti a célok elérését és az ehhez kapcsolódó feladatok egyértelmű meghatározását
Növeli az egyéni és a szervezeti elégedettséget
Csökkenti a munkahelyi stresszt

 

   Időpontok:

  Képzési időpontok hamarosan…

   Jelentkezési határidő: 

   Helyszín: 1137 Budapest, Pozsonyi út 24. (14-es kapucsengő)

   

   A képzés minimum 8 fő jelentkezése esetén indul el.

 

A program segíti a vezetőt abban, hogy hatékonyan tudja:

Céljainak megfelelően előkészíteni és keretezni az egyes értekezleteket
A célokat fókuszban tartva hatékonyan levezetni a meetingeket
Ésszerűen kialakítani a résztvevők körét és kezelni a résztvevőket, a vállalati hierarchiában elfoglalt helyüktől függetlenül
Az értekezleten megszerezni és átadni a döntéshozatalt és az operatív munkát támogató információkat
Új normákat kialakítani, bevezetni és konzekvensen alkalmazni, mely révén „top down” módon tudja alakítani a meeting kultúrát

Vedd fel velünk a kapcsolatot!