fbpx

Konfliktuskezelés tréning

  • Látom, hogy vörösödik a fejed. Mi a baj?
  • Semmi!

hatékony konfliktuskezelés bárki által megtanulható!

Mire van szükség hozzá?

Önismeretre – hogy felismerjük, mi zavar minket az adott helyzetben

Érzelmi intelligenciára – hogy felismerjük a másik fél reakcióját a konfliktus során

Önuralomra – hogy kordában tudjuk tartani indulatainkat

Empátiára – hogy megérthessük a másik felet

Éntudatosságunk fejlesztésére – hogy pontosan meg tudjuk fogalmazni álláspontunkat

Szociális tudatosságra – hogy megfelelően keresztül tudjuk vinni elképzeléseinket

Soknak tűnik?

Kompetenciafelméréseink célzottan mutatják meg, milyen területeken várható, hogy a felmérést kitöltő leggyakrabban konfliktusba kerül, és mire van szüksége azok hatékony “kezeléséhez”.

Csapatban is működik: egy csapat dinamikáját ismerve nagyszerűen fel lehet készülni a tipikusan várható konfliktushelyzetekre, és azok hatékony kezelésére.

Kipróbálnád díjmentesen felmérésünket, amely alapján a konfliktuskezelés tréning tematikáját, gyakorlatait összeállítjuk?

Várjuk jelentkezésedet!

Egy klasszikus konfliktuskezelés tréning tematika:

1.: Konfliktusok a hétköznapi, privát életben, és a  munkahelyen

2.: A hatékony konfliktus-kezelés legfontosabb összetevői

3.: Önismeret: Te hogyan oldod meg a konfliktusokat?

4.: Kommunikáció, aktív figyelem, empátia a konfliktusos helyzetekben

5.: Konfliktus-kezelési technikák, kompromisszum, tárgyalás, mediáció

6.: Érzések, érzelmek, megélések, önirányítás a konfliktusok során

7.: Csoportdinamika és a konfliktusok

8.: Esettanulmányok, szerepjátékok, további konfliktus-kezelési technikák

A beszélő bot gyakorlat és a konfliktuskezelés:

Amíg nálad van a “beszélő bot” (talking stick), addig csak te beszélhetsz, addig csak te mondhatod el a másiknak a megélésed, véleményed, nézőpontod egy adott témában. Mielőtt átadod a botot a másik félnek, a másiknak először el kell ismételnie a hallottakat, demonstrálnia kell, hogy értette, megértette az elhangzottakat. A beszélő bot akkor kerül a konfliktusban érintett másik szereplőhöz, ha visszajelzed, hogy a másik megfelelően értelmezte az elhangzottakat. Miután a beszélő bot a konfliktusban érintett másik személyhez kerül, szerepcsere történik: te már csak hallgathatod a másik fél megélését a történtekkel kapcsolatban.

 

Konfliktuskezelés tréninghez, fejlesztéshez általunk javasolt TED videók:

Amy E. Gallo: The Gift of Conflict

Patrick Young: Solving Conflict like a Kindergartner

Dorothy Walker: 3 ways to resolve a conflict

 

 

Kapcsolatfelvétel