fbpx

Elégedettség felmérés – Employee Satisfaction Survey (ESS)

Elégedettségi felmérés – Dolgozói Elégedettség Felmérés (Employee Satisfaction Survey, ESS)

Szeretnél pontos, adatokkal alátámasztott visszajelzést kapni arról, hogy mit gondolnak munkatársaid, miért szeretnek a vállalatnál dolgozni, és milyen tényezők befolyásolják a munkavállalói elégedettséget? Jó helyen jársz, dolgozói elégedettség felmérés, amit keresel!

Tudod, hogy:
  • hogyan tudod megtartani a kulcsembereidet, és milyen motivációs eszközök segíthetik a munkavállalói elégedettség növelését?
  • melyek azok a kritikus szempontok, amelyek hatással vannak az elégedettségi indexre, és hogyan lehet ezeket fejleszteni?
  • hogyan látják a dolgozók a vezetés kommunikációját, elérhetőségét és támogatását?
  • milyen benyomásaik vannak a jelenlegi szervezeti kultúráról, és miben látnak fejlesztési lehetőséget?
  • milyen generációs különbségek jellemzőek az elégedettségi szintekre, és ezek hogyan kezelhetők hatékonyan?

 

Miért fontos a dolgozói elégedettségi felmérés?

Ismerd meg, hogy mik a szervezeted erősségei, amelyekre építhetsz, és milyen vakfoltok, fejlesztendő területek vannak, amelyek nagyobb figyelmet igényelnek. A dolgozói elégedettség felmérése átfogó diagnózist ad, amely segít beazonosítani a szervezeti hatékonyságot befolyásoló kulcstényezőket, és a legjobb lépéseket a fejlesztés érdekében.

 

Nemzetközi kutatások szerint a magas dolgozói elégedettség az alábbi előnyökkel jár:

  • 38%-kal alacsonyabb stressz szint a munkavállalóknál,
  • 65%-kal kisebb fluktuáció,
  • 21%-kal nagyobb produktivitás,
  • 22%-kal magasabb profitabilitás,
  • 86%-kal növekvő innovációs készség és kreativitás.

Elégedettség felmérés

Az elégedettség felmérés folyamata

  1. Előkészítés: Célok meghatározása, egyedi dolgozói elégedettségi kérdőív összeállítása, kulcskérdések kiválasztása.
  2. Kivitelezés: Kommunikációs támogatás, digitális, valós idejű adatelemzés.
  3. Kiértékelés: Dinamikus, vizualizált eredmények, demográfiai bontások.
  4. Javaslattétel: Akcióterv kidolgozása, vezetői visszacsatolás és stratégiai lépések meghatározása.

 

A kérdőív és az eredmények

  • 11 modulból álló kérdésbázis, amelyet az egyedi igényekre szabunk.
  • Interaktív, vizualizált riportok, amelyek segítik az eredmények gyors értelmezését.
  • Demográfiai bontás és szűrhető adatok, amelyeket a vezetői döntéshozatal során felhasználhat.
  • Anonim kitöltés és adatbiztonsági garancia.
  • Tanácsadói szakértői elemzés, amely konkrét fejlesztési javaslatokat és action plan-t tartalmaz.

A felmérés jellemzői

  • Testre szabott dolgozói elégedettségi kérdőív.
  • Gyors kitöltési idő.
  • Anonim válaszok garantált adatvédelemmel.
  • Többnyelvű elérhetőség.
  • Benchmark adatok és iparági összehasonlítás.

Kérj egyedi konzultációt, és segítünk abban, hogy munkatársaid motiváltabbak, elégedettebbek és elkötelezettebbek legyenek!

Kapcsolódó szolgáltatásunk: 360 fokos vezetői felmérés

 

Kapcsolatfelvétel