Éveken keresztül a vevő elégedettségét fogalmazták meg az ügyfélszolgálati tréningeken elérendő célként. Az elégedettség ugyan fontos, de nem ad elegendő biztosítékot arra, hogy a vevő továbbra is tőlünk fog vásárolni.
Versenyben a vevőért
A világ gyorsan változik, és amint elégedetté válik az ember a teljesítménnyel, felbukkan egy új versenytárs, és olyan megoldást kínál, ami állítása szerint jobb, gyorsabb vagy olcsóbb lehet. A vevőnek pedig máris az újra van szüksége.
Hogyan erősítsük ügyfélszolgálatunkat, hogy segítsen megtartani a vevőinket?
Mindannyian tudjuk, hogy sokkal többe kerül egy új vevőt megszerezni, mint egy régit megtartani. A jelenlegi, folyamatosan változó világgazdaságban pedig még nagyobb szerepet játszik a már meglévő vevőkör, mint eddig, ezért ennek megtartására, fejlesztésére is kell törekednünk egy ügyfélszolgálati tréning során.
A csúcsteljesítőkből kiindulva fejlesztjük az egész csapatot
Azt is tudjuk, hogy vannak olyan mérhető viselkedésformák, melyek segítségével hosszabb távú kapcsolatot lehet kialakítani az eladók és a vevők között. Ügyfélszolgálati kollégáknak és vezetőiknek nyújtott tréningünket legtöbbször a legjobban teljesítő munkatársak kompetencia-felmérésével indítjuk, majd az egyéni fejlesztési tervek kialakításával folytatjuk. Ezután következik a csoportra szabott tréning, amely az ügyfélszolgálati kulcskompetenciák fejlesztésére fókuszál.