Ha helyzet van, és meg kell oldani valamit, neked mi kapcsol be először?

 

 

Csináljuk, jó lesz, megoldjuk? Vagy inkább az, hogy csináljuk, de előtte nézzük meg az érem mindkét oldalát? Vagy eszedbe jut, hogy már hányszor próbáltuk, és PONT MOST miért sikerülne?

 

ProfileXT felmérésünk hozzáállás kompetenciája egy egytől tízig skálán mutatja be, hogy különböző szituációkban milyen kimenetelre számítunk, másrészt megmutatja azt is, hogy amikor más emberekkel kerülünk interakcióba, akkor mit gondolunk arról, hogy mennyire bízhatunk a másik félben.

Akinek magas a pontszáma, az arra számít, hogy a helyzet pozitívan fog megoldódni, és általában pozitív a hozzáállása a másik ember szándékait illetően. Az alacsony pontszámmal rendelkező karakter általában előbb fókuszál a lehetséges problémákra, kétkedőbb azzal kapcsolatban, hogy a dolgok mindig jól alakulnak, és sokszor igen bizalmatlan másokkal szemben.

 

És miért érdekes ez?

Ha helyzet van, neked mi lesz az első reakciód? És aztán a második?

Mennyire késlelteti a reakciót a magas pozitív attitűd, amikor valamit gyorsan kellene megoldani? Mennyire bízol abban, hogy a nap végén úgyis megoldódik a helyzet?

Magas pozitív hozzáállásból mennyi mindent hiszel el úgy a másiknak, ahogy azt ő mondja?

 

Egyszer egy közepes hozzáállás-értékkel rendelkező vezetőt megkérdeztünk, hogy szerinte mi a különbség a motiváció és a visszajelzés között, amire az volt a válasza: – Ha így teszed fel a kérdést, akkor biztos van valami!

 

És milyen hozzáállás kellene ahhoz, hogy könnyebben lelkesítsd, motiváld a környezetedben lévő embereket?

Hogyan lehet elmozdítani ezt a skálát akár fölfelé, akár lefelé?

 

Gyere velünk tovább, kövesd a kék nyulat és beszélgessünk egyet!

Vedd fel velünk a kapcsolatot!